fredag 30 oktober 2015

176. Give it to me baby,

På tal om att belöna mig själv för starten på denna resa mot min framtid så är jag helt besatt av detta överkast från Åhlens. Jag har velat ha det i flera månader nu och har till och med drömt om det. Haha Per säger att jag är helt galen som stalkar ett överkast. Men just nu är det för dyrt för mig men jag kollar hela tiden ifall det blivit nersatt eller ifall någon säljer det på tradera eller blocket eller liknande. 

Jag har nog aldrig varit såhär besatt av ett matriellt ting förut. Jag är helt jäkla dökär i detta förbannat dyra överkast och nästan gråter då jag tänker på att jag troligtvis aldrig kommer att få det i min ägo. 

Det har mina två favoriter kombinerat i ett. Sammet och butteljgrönt. Mjaaau säger jag bara. Men även om jag personligen tycker att jag förtjänar detta överkast efter att ha klarat av det här så skulle mitt samvete aldrig kunna leva med att lägga ut så mycket pengar på något så "onödigt" i dagsläget. Vi är ju inte direkt gjorda av pengar jag och min älskade make. Men vi har kärlek i överflöd och det kommer man långt på! 

Men ändå, en kan ju alltid fortsätta drömma, hehe. Men även om det inte blir något dyrt överkast för min del efter avslutad kurs så ska jag ta mig tusan belöna mig själv med nånting, för en sån här stor sak det är värt att firas!



 Matriell perfektion från Åhlens! Nu får ni inte springa och köpa slut på detta underbara överkast bara för att jag tipsat om det, haha;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar