onsdag 29 april 2015

166. Dylan en vecka.

Tänka sig att Dylan har hunnit bli en vecka idag. Tiden går så fort!  Han har bara varit hos oss i sju dagar men jag är redan hopplöst förälskad. Han är verkligen den finaste lilla grabben:) 

Innan Dylan kom till världen var jag orolig över hur jag skulle kunna älska ett annat barn lika mycket som jag älskar Edith. Men såhär i efterhand kan jag inte annat än le åt den tanken. När jag hörde honom skrika ut sina första andetag visste jag att jag älskade honom och den sekunden jag fick se honom blev jag förälskad med detsamma. Hjärtat mitt har bara växt. Kärleken den kan aldrig ta för mycket plats. Det är så otroligt häftigt att det kan vara så. Hur man kan älska någon så otroligt mycket efter så kort tid. Hur man kan älska flera personer så mycket att hjärtat slår dubbla slag vid bara tanken på deras andetag. 

Jag älskar mina barn så otroligt mycket och jag är så oerhört tacksam över att jag får vara mamma till just Edith och Dylan. Ni förgyller mitt liv och jag älskar er så mycket! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar