måndag 27 april 2015

163. Dylan är äntligen här!

I onsdags den 22 april klockan 08.36 fick vi äntligen träffa våran älskade lilla Dylan. Han var 51cm lång och vägde 3655g. I jämförelse med Edith så är han så himla liten men alldeles perfekt såklart! Strlk 50 sitter alldeles pösigt på honom och ettans blöjor är för stora. Han är så himlars liten och gosig. Men sen föddes han ju nio dagar innan beräknat datum också. Han är en exakt kopia av sin syster och när jag fick se honom för första gången trodde jag att Per bar på Edith.
Det var inga tvivel om att det var våran son! 


Förlossningen blev i slutändan väldigt positiv och jag är så glad över att jag vågade vara vaken och att det gick så bra trots alla mina rädslor. Förlossningsberättelsen kommer så fort vi hunnit landa lite och när jag mår lite bättre. Först och främst ska jag posta ett inlägg om inskrivningen som jag skrev kvällen innan förlossningen. 


Jag är så otroligt lättad över att det äntligen är över och framförallt så glad och totalt nerkärad i våran lilla son! Som vi har längtat efter dig Dylan!




  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar