måndag 23 mars 2015

149.

Ikväll vid middagen halkade jag på köksgolvet så att jag gick ner halvt i spagat. Och herregud vad ont jag har nu. Jag trodde på riktigt att jag brutit bäckenet och började storgråta av smärta på en gång. Per bar mig till soffan och där har jag legat sen dess. Så läskigt. Jag var ju inte direkt beredd på att halka på köksgolvet så jag hann ju inte reagera eller ta tag i något eller så. Så nu ligger jag här med förvärkar, en kräkpåse på magen eftersom jag kräks titt som tätt och med en helt extrem foglossning. Bäckenet och ryggen känns ungefär som att någon slår mig alldeles mör med en köttklubba samtidigt som någon annan drar mig åt olika håll och elchockar mig så att det ilar och sticker gånger 200. 

Inte den ultimata måndagskvällen precis. Men nu är det inte länge kvar. Snart sitter jag här hel igen och ammar och snusar på en liten sötnos. Som jag längtar. Speciellt en sådan dålig dag som denna. Men imorgon är det en ny dag och nya tag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar