fredag 6 mars 2015

144. Happy birthday to you, happy birthday!

Grattis på födelsedagen älskade finaste Edith-Lily Maj. Tänka sig att du hunnit bli hela två år nu. Det känns på ett sätt som att det var bara igår som jag fick hålla dig i min famn för första gången och snusa på din lilla hjässa.  Men samtidigt så kan jag knappt komma ihåg livet innan vi fick dig. Som om du varit med oss för alltid. 

Sen den dagen du kom in i våra liv så har allt fått en helt ny mening. En mening överhuvudtaget. Du är mitt ljus och min kärlek och jag är så glad och stolt över att just du har valt att vara våran dotter. Du är en helt fantastisk liten tjej med en vilja av stål och med ett skratt som får mig att le med hela själen. Du kan vara arg som ett bi många gånger och vis som om du levt i tvåhundra år många gånger. Du fascinerar mig varendaste dag med allt vad du är. Jag älskar dig så otroligt mycket min finaste Edith och är verkligen så tacksam över att jag får dela mitt liv med dig. 


Jag hoppas att du haft världens bästa födelsedag och att vi får många fler av dessa fina dagar tillsammans! Du är luften jag andas och solen som värmer mig, du är allt en mamma någonsin kunnat önska sig i dåliga dagar som bra och jag älskar dig över allt annat nu och för alltid!


Världens goaste Edith




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar