fredag 27 februari 2015

139. en liten kärleksförklaring.



Som jag längtar efter dig älskade lilla du. Jag önskar att du kunde komma till oss redan imorgon och jag tycker att det är så jobbigt att jag inte kan njuta mer av denna graviditet. Men du ska veta att du är så oerhört efterlängtad och älskad redan nu. Jag räknar ner dagarna tills vi ses och lever just nu för att vi snart får träffas. Att jag ska få hålla dig i min famn, snusa på din lilla näsa och stryka över dina små händer. Att få se Per hålla dig i sin famn, bära dig och sjunga för dig. Att få se Edith titta med nyfikna ögon på en liten bror, lära dig om livet och glädjas med dig. Det får mig att klara av tillvaron. Nu är det mindre än sextio dagar kvar och tillsammans ska vi kämpa oss i mål du och jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar