fredag 20 februari 2015

136. kramp i händer och fötter?

De senaste dagarna har jag fått kramp liknande anfall i händer och fötter. Det känns som om det skulle kunna vara ett senadrag men det gör riktigt ont och det händer titt som tätt. När jag tex borstar tänderna eller skriver med en penna eller håller i en gaffel så låser sig fingrarna och blir orörliga tills krampen går över. Haha det blir så komiskt på något sätt och jag inte vet om jag ska skratta för att det ser så lustigt ut eller gråta för att det gör så jävla ont.

Per tror att det kan vara att jag svällt lite och att någon nerv kommit i kläm eller att det helt enkelt är senadrag. Vad det än är så är det riktigt obehagligt och gör ont. Sen tappar jag saker och går som en större tok än vad jag redan gjorde till och från. Jag hoppas att det går över snart för jag känner inte för att dra på mig något mer gravidsymptom permanent. Tänkte ringa barnmorskan på måndag för säkerhets skull och kolla vad hon har att säga om detta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar