fredag 5 december 2014

110.

Godkväll! Jag sitter i soffan hemma hos svärmor i Norrköping och kollar på Idol. Vi tog tåget ner hit i onsdags då jag har skola i helgen. 

Tågresan ner var allt annat än rolig. Jag mådde illa och hade foglossningar som bara den. Men det har jag ju hela tiden så det var väl inte hela världen. Men Per stackarn, han var så åksjuk att han såg ut som att han hade blivit tappad på blod eller något. Han kunde inte äta under hela resan och var så illamående att han blev svimfärdig. Welcome to my world älskling. Nej men det var faktiskt riktigt synd om honom, tycker inte om att se mina älsklingar lida på detta sätt. Och lilla Edith sedan, som fick världens feber mitt i allt. Hon låg helt avslagen på sin tågstol och orkade inte göra nånting. Men till slut så var vi ändå framme  i Norrköping. Nu såhär två dagar senare så har Eddan börjat pigga på sig och imorgon är hon nog så gott som frisk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar