söndag 9 november 2014

103.

Hallå. De senaste dagarna har jag kräkts och mått väldans illa så jag har inte orkat gå in här och skriva då jag bara mått dåligt. Även fast jag mått pyton de senaste dagarna har jag gjort mer än på flera månader känns det som, kanske därför jag mått så dåligt? 

Vi har fikat på stan och varit på apoteket, tagit promenader, hämtat ut ett paket och haft folk på besök. Om dagarna har jag mått så otroligt dåligt men ändå så har jag kämpat på vilket resulterat i att jag legat och kräkts om kvällarna. Men igår gick jag och la mig vid sju och jag hoppas att det kommer börja vända till det bättre nu. På onsdag åker vi till Norrköping och  det vore ju skönt att må lite bättre tills dess! 

Iallafall så är det ju farsdag idag och det tänkte vi såklart fira! Men mer om det senare. Nu ska vi försöka äta lite frukost här hemma och starta upp dagen.

1 kommentar:

  1. Jag tycker du gör det jätte bra, och är så stolt över dig, du är en stark själ
    Kram mamma<3

    SvaraRadera