söndag 2 november 2014

096. Let the sunshine in.



Såhär glad kan man vara när man får kolla på Daniel Tiger mitt i dan:) 

Jag tog kort på Eddan för några dagar sedan då hon fick titta på Daniel Tiger och hon skrattar alltid lika mycket då hon tittar på det. Hon tycker verkligen om det programmet så mycket! Jag vet inte hur många gånger vi tittat på alla avsnitt. Jag kan vartenda ett utantill om vi säger som så, hehe. Jag blir alldeles lycklig av att se Edith skratta så att titta på de här bilderna är som terapi för själen:)

Bilderna blev alldeles gula av solnedgången som pågick utanför fönstret. Det är så mysigt när hösten/vintern slagit till och man får njuta av solnedgångar som färgar hela våran lägenhet i ett varmt gult sken. Det är lika magiskt varenda dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar