onsdag 29 oktober 2014

093.

Här hemma har vi precis ätit middag vilket innebär att jag ligger som en däckad i soffan. Om en timme tänkte jag och Eddan gå och sova så att vi orkar med morgondagen men innan dess så myser vi lite i soffan och bygger med duplo! Eddan har blivit en riktig hejjare på att bygga med dessa klossar. Hon bygger hela städer och torn som är längre än henne själv. Jag blir lika fascinerad och imponerad varenda gång jag ser hennes uppbyggnader! 


Imorgon ska jag på mitt andra pass gravidvattengympa. Jag fick ordinationen av min sjukgymnast att gå på vattengympa för foglossningarnas skull så nu tänkte jag ge det en chans i några veckor för att se om det är något för mig:)
Förra veckan gick det helt okej i ungefär trettio minuter tills jag fick springa upp ur poolen för att inte kräkas i vattnet eller bland alla andra mammor. Ska bli spännande att se hur det går imorgon. Efter gympan imorgon är det tänkt att vi ska gå på lilla söderhavet med Edith så att hon också får bada. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå vägen för det vore så mysigt och Eddan älskar ju att bada!


Bjuder på två bilder från i somras i brist på nya bilder:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar