söndag 19 oktober 2014

084. helgsmys!

Hallå Söndag! I helgen har vi haft en riktig myshelg här hemma om man bortser ifrån min dipp av brutalt illamående efter lunchen igår och idag. Vi har börjat morgnarna i soffan med rostat bröd och Daniel Tiger och en massa kramar och mys! Efter frukosten igår så badade och duschade vi och sedan packade vi in oss i bilen och for hem till Gammis för att hälsa på. Farmor och bonusrolf var också där då kommit upp på en blixtvisit till Övik över helgen. Edith blev jätteglad när hon träffade "famo"och busade en massa. 

Kvällen spenderade vi hemma hos Anna och Johannes med tacos och vänner! Så trevligt och härligt att komma ut och få glömma bort illamåendet för en stund. Vid åtta var vi hemma och i säng. 

Idag har vi myst här hemma och kramats och busat och tittat på så mycket bättre. Efter en lugn förmiddag så tog vi en promenad till apoteket för att köpa mediciner till mig. Man skulle kunna kalla det för en helvetes promenad då jag mådde så brutalt dåligt att jag på riktigt höll på att dö av promenaden!

Annars så har Edith sovit hela eftermiddagen, per har pluggat och jag har skrivit på min bok:) 
Nu ska vi strax till Fred och Maria där det bjuds på tacos idag igen, inte mig emot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar