lördag 11 oktober 2014

077.

Åhh jag kunde visst inte somna. Jag mår rätt så illa och har en massa plugg med deadline imorgon så jag passade på att göra bort lite skolarbete såhär på kvällskvisten istället. 

Nu är jag dock klar med det mesta och sitter och funderar på vad jag ska göra av mitt hår. Jag har nämligen tänkt att jag ska trotsa illamåendet och boka in en frisörtid för färgning av håret någon dag till veckan. Och jag vill som jag velat alldeles för länge färga håret ljusgrått eller ljuslila. Jag kan inte släppa tanken på det. Speciellt grått hår. Det är så förbannat snyggt. Men törs jag, kan jag? Speciellt nu när jag redan ser ut som en sliten hagga med mitt illamående. Jag kan tänka mig att grått hår inte gör saken bättre precis. Fast vilken dröm. Men det har ju tagit så lång tid att bli blond igen, vill jag verkligen riskera att behöva göra om hela proceduren. Åhh vilka I-landsproblem en kvinna kan ha alltså, hehe.




  Åhh så fint, tänk att få ha sådant hår alltså!

1 kommentar:

  1. Tips att är testa färga det med såndär hårfärg på burk som brukar finnas inför halloween. Då vet du ju om du kommer trivas :)

    SvaraRadera