torsdag 12 juni 2014

072. Jaaaaaa!

JAAAAG KOOOOOM IN!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! !!!!!! 

Jag kom in på skolan, jag kom in jag kom in jag kom in! Och inte som reserv heller utan i förstahand. Jag är så sjukt glad att jag ska få gå denna kurs. Jag har inte skrivit innan vad jag sökt eftersom jag inte velat jinxa något men nu kan jag berätta det:)

Jag ska gå en skrivarkurs på ett år som ska hjälpa mig att utvecklas inom skrivandet. Jag älskar att skriva och det är verkligen vad jag brinner för så att få denna möjligheten det är helt fantastiskt. 

När jag först läste mejlet och det stod att jag var antagen så vågade jag inte tro att det var sant så jag stängde ner det gick iväg ett tag och öppnade sedan upp det igen och så gjorde jag tre gånger sedan var jag tvungen att ropa på Per som fick komma och högläsa det för mig så att jag var säker på att det stod att jag var antagen. 

En bonus på det hela blir att jag får hälsa på svärmor i Norrköping ett antal gånger under året då skolan ligger där:) 





1 kommentar: