söndag 8 juni 2014

071. Happy birthday to me!

Happy birthday to me, happy birthday to me, haappyyyy birthdaaaayy! 

Idag är det min födelsedag och jag har nu hunnit bli hela 26år gammal. Nu är jag officiellt närmre trettio än tjugo. Och vet ni vad, det känns så bra. Först tänkte jag gud vad gammal jag blivit nu. Men sen kom jag  på att jag faktiskt bara är 26år och att jag har i princip hela livet framför mig. Och sedan jag blev tillsammans med Per och vi fått Edith så har livet blivit så himla mycket bättre. Det känns som att jag äntligen kan andas. Familjelivet var menat för mig hela tiden, det tog bara ett tag att hitta dit. Jag blir bara mer rofylld och tillfreds med livet för varje dag som går och jag ser framemot vad framtiden har att dela med sig av. Att åldras är ju dessutom en lyx som alla inte får uppleva och jag är så tacksam över att jag och min familj är friska och mår bra och att vi har lyxen att åldras tillsammans!




Tillbaka till nuet och idag så har jag haft en perfekt födelsedag som började med frukost på sängen med sång och uppvaktning av mina fina man och min käraste dotter. Jag fick ett fruktfat och en jättefin blombukett som Edith plockat! Efter det så skypade jag med min mamma och sedan med svärmor med famlijer:) 
 
Efter en mysig förmiddag med bus och lek så gick Per till jobbet och jag och Edith vilade en stund. Vid fyra kom mina vänner och min familj hit och grattade mig. Innan vi ätit middag och städat upp efter kalaset var klockan halvnio och nu sitter jag här. Jag hade inte kunnat få en bättre födelsedag och ville mest bara komma in och tacka för alla gratulationer:)
Bjuder på en gammal bild från en regnig men fin dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar