onsdag 4 juni 2014

067.

Hallå, jag har nyss målat naglarna och sitter och njuter av lugnet här hemma. Det är inte ofta man bara kan luta sig tillbaka och andas, för det mesta är det ju spring och lek här hemma:) 


Igår hade jag och Edith en sådan där fantastisk dag igen. Vi var ute och plockade blommor i solen och så gick vi till lekparken i en timme. När vi kom hem fick hon bada i diskhon medans jag diskade i en balja bredvid henne. När hon badat klart fick hon middag och hon åt hela två korvar, det ni! Nu gillar ju inte jag att hon äter korv men hon äter åtminstone ekologisk korv och det känns som en liten tröst. Hon äter ju trots allt vegetariskt/veganskt åtminstone tre dagar i veckan. 

När hon hade ätit middag så var det alldeles lagom tills Per slutade jobbet, så vi tog en promenad i kvällssolen och mötte upp pappa Per. Gudars vad jag älskar min familj:)  

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar