måndag 2 juni 2014

066.

Idag hade jag en telefonintervju med en skola jag sökt. Och jag vill inget hellre än att bli antagen. Men det är många som sökt kursen och jag försöker att inte ha för höga förhoppningar. Men jag hoppas hoppas hoppas att jag kommer in! Intervjun gick väl sisådär. Jag fick totalt hjärnsläpp och kände mig så dum när jag pratade. Här har jag gått och sökt en kurs som jag vill komma in på mer än något annat och så kan jag inte ens prata för mig själv. Men det var säkert inte så illa egentligen. 

En annan sak jag kom att tänka på då jag talat med läraren som ringde var att jag kanske inte är tillräckligt duktig för att gå denna kurs om jag överhuvudtaget kommer in. Tänk om alla andra är sådär super begåvade och så kommer lilla jag. Åhh jag är så nervös alltså. Fast mestadels bra nervös. Men nästa vecka kommer jag att få svar. Antingen så gick det vägen eller så var det inte meningen just nu. Men ändå, jag kan ju alltid hoppas! 

Annars idag så har vi bara varit ute och njutit av det fina vädret! Jag och Edith hade inget att göra så vi for till morfar och hängde ute på hans gräsmatta medans Per jobbade. Edith sprang runt utan blöja och skor och lekte med sina mostrar! Vi har fått uppleva ännu en helt fantastisk dag tillsammans i det fina vädret. Tänka sig att det är såhär det är att må bra och vara mammaledig:)





                          Hängselbyxor/H&M  -  Tshirt, Kofta/Loppis  -  Solglasögon/Ebay

Såhär såg jag förresten ut idag. Bättre bilder på Edith kommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar