måndag 2 juni 2014

065. Dagisplats.


Hallå, jag har nyss pratat med kommunen som ringde och berättade att Edith fått en dagisplats på förskolan Ripan. Som jag aldrig hört talas om. Förskolan vi hade sökt en plats på har jag hört mycket gott om men den kom vi ju inte in på. Jag har försökt höra mig för bland lite olika människor och ingen har hört talas om Ripan. Gudars vad nervös jag blir nu, hehe. 

Iallafall så ringde jag dit direkt när jag fått veta att Edith fått en plats där och bokade in ett besök redan i morgonförmiddag. Det är ju där Edith kommer att vara till hösten så nu får vi hoppas att allt verkar bra där, vilket det säkert också är. De  berättade över telefon att det är en liten verksamhet och det låter ju bra åtminstone:)

Nej nu ska jag sluta fundera på detta och packa in Edith i bilen och åka ut till morfar för att hämta brädor!

                       





 Edith äter sorbet, vilket hon tyckte var himla mumsigt. Som ni kanske ser, hehe:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar