måndag 26 maj 2014

060.

Hallå, idag är första dagen för mig själv med Edith sedan i början av februari. Det känns verkligen pirrigt och nervöst men jag mår ju mycket bättre nu så det kommer nog att gå mycket bra det här. Däremot kommer det nog att bli en stor omställning att vara själv med Edith efter att ha varit två som hjälpts åt att ta hand om henne i närmare ett halvår. Man blir ju rätt så bortskämd av att vara två stycken som hjälps åt här hemma. Men jag är verkligen jätteglad och oerhört stolt över Per att han gått och blivit med jobb! Han är bäst han min man:)

Hur som haver så tänkte jag dela med mig av några bilder på mor och dotter från förra veckan.





1 kommentar:

  1. Hej Jennie,

    Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig angående sponsring och samarbeten, men jag hittade ingen emailadress. Skulle du kunna skicka mig ett email på j.carp@wirkungsvoll.de, så svarar jag på det.

    Mvh Jonas
    Mvh Jonas

    SvaraRadera