söndag 25 maj 2014

058. Go green.

Hallå! Jag sitter och tittar på valvakan och väntar på att Per ska få Edith att sova så att vi kan titta tillsammans. Jag blir så glad då jag ser hur bra det går för miljöpartiet som vi röstat på här hemma. Det är så oerhört viktigt att rösta och att stå upp för framtiden. Man kan inte klaga på samhället om man inte delar med sig av sin röst. Och för mig känns det som en självklarhet att rösta ifall du får rösta.  Nu ska jag inte gå in på politiska åsikter för då kan jag skriva resten av kvällen. Men detta är något som jag tycker är väldigt viktigt och som jag tycker att alla människor borde ta på största allvar! 

Ikväll har vi ätit finmiddag och valvakat här hemma och här är några bilder ifrån middagen:)


Till middag blev det grillat qourn till mig och grillad kyckling till de andra. Sen så bjöd vi på färskpotatis, sommarsallad, halloumi och nybakat surdegsbröd med lite goda tillbehör:) 



Till efterrätt blev det tre olika sorters jollybox youghurtglass med smakerna kokos, mango och choklad. Och till det blev det mörk choklad och färsk riven kokos, färsk mango och färska svenska jordgubbar. Nu är jag mätt för flera dagar framöver, hehe:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar