torsdag 15 maj 2014

050.

Åhh den 21 maj ska vi upp till Umeå för att röntga Ediths höfter och kolla så att allt fortfarande ser bra ut! Även om jag är säker på att hon är okej i höften nu så kan jag inte låta bli att oroa mig. Speciellt då det var så mycket som gick fel med skenan. Hon skulle ju ha den i åtta veckor men blev allergisk emot latexet i skenan så att hon fick byta till en annan skena.  Allt som allt hade hon  ju endast på sig skenan i fyra veckor då de i slutändan fick lov att avbryta behandlingen. 


Men jag är rätt så säker på att varenda mamma som har haft ett barn i skena känner denna oro inför den så kallade "besiktningen". Ser allt bra ut den 21 maj så blir ju Edith friskförklarad!  




Haha jag dör när jag tittar på den här bilden. Ediths min alltså! Och så smiley skenan på det. Jag skulle verkligen vilja veta hur tillverkarna tänkte då de placerade en stor gul smiley mitt på en skena för barn. Som hon dessutom hade på sig dygnet runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar