tisdag 13 maj 2014

049. Tid för förändring.

Jag har kollat igenom min blogg de senaste dagarna och kommit fram till att jag ska göra om lite grann här inne. Den största förändringen kommer att ske i arkivet. Jag känner att jag inte är samma person nu som jag var när jag startade denna blogg och vill därför förnya sidan då jag är en förnyad människa. Jag kommer inte att ta bort några gamla inlägg men jag kommer att lägga alla gamla inlägg i en gemensam kategori då jag inte längre använder de flesta av dem. Jag kommer också att försöka städa upp gravid/förlossning och Edith inlägg i lite smartare underkategorier så att det blir lättare att hitta här på bloggen. Allt känns rörigt och förlegat och jag tycker att det börjar bli dags för lite ordning och reda här inne nu!


Nej nu måste jag gå och sova så att jag orkar med natten. Har suttit uppe och målat alldeles för länge ikväll. Men det är ju så lätt att fastna i skapandet. Att måla fungerar som terapi för mig, det är så skönt att släppa ut alla känslor på ett papper och inte tänka på vad man gör eller hur det kommer att bli. Att bara vara.  Nej nu måste jag verkligen sluta här innan jag går och sätter mig vid arbetsbänken igen, hehe. Godnatt!
Jag måste bara visa denna bild från tidigare idag, jag dör så söt hon är här. Eddan fick se sig själv på skärmen då jag tog kort på henne och hon blev alldeles hysteriskt glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar