tisdag 13 maj 2014

048.

Godmorgon, idag fick denna mamman sovmorgon minsann! Så nu känner jag mig utvilad och pigg. Edith har ju börjat vara vaken på nätterna så jag är så fruktansvärt trött om dagarna annars. 

Hon varken gråter eller skriker sålänge hon får vara i våran säng men hon sitter och pratar och vrider och vänder på sig. Jag tror att det är för att hon är hungrig. Hon började med att vara vaken så här i samband med att hon slutade amma på natten för några veckor sedan. Jag tycker inte att det är jättejobbigt egentligen eftersom hon är så pass nöjd men jag blir så fruktansvärt trött av att ligga vaken i två tre timmar varje natt. Men förhoppningsvis så är det bara någon period hon är inne i just nu. Och vad gör väl egentligen detta om hundra år säg:)


Eddan och favorit mössan. Våran lilla äppeltös:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar