söndag 11 maj 2014

047.

Igårkväll var vi hemma hos Anna och Melker och åt tacos och kollade på Eurovision song contest. Eddan hade det himla trevligt ute hos moster Anna och sprang runt och skrattade och skjutsade Melker i en dockvagn, det kan vara något av det sötaste jag sett:) 

Jag hejade på Nederländerna och Österrike och tycker att det var helt rätt land som vann! Men det var inte det bästa med kvällen. Den största vinsten igår var att vi kunde vara borta en hel kväll med Edith och det faktum att hon sov hela kvällen! Det kändes som om det var ett helt annat liv. Att vi kunde vara hemma hos någon annan tillsammans på kvällen, utan problem. Allt går så himla bra just nu!


En halvdan iphonebild från igårkväll. Känner att det blivit lite bilder de sista dagarna men jag har inte en blekaste aning om vart jag har kameraladdaren någonstans. Det innebär att jag tyvärr inte kan ta några bilder. Men jag ska ta mig i kragen och leta igenom hela lägenheten imorgon så kanske det ska bli lite ändring på detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar