tisdag 29 april 2014

040. Happy birthday to you!

Idag är ingen vanlig dag för idag är älsklings födelsedag hurra hurra hurra! Grattis på 26årsdagen min underbara man! Jag älskar dig

 Älsklingen i morse då jag och Edith sjöng för honom och gav honom frukost på sängen. Man kan tro att han låtsas sover här men så är inte fallet. Han somnade om mitt i ja må han leva.



Att få vakna upp bredvid dig och vara såhär kär som vi är i varandra det måste ju vara livets guldkant. Jag blir alldeles fnittrig av glädje när du tittar på mig och jag får fjärilar i magen av att tänka på hur mycket jag älskar dig. Jag hade aldrig trott att jag skulle få uppleva en sådan magi med en annan människa. Jag är så glad att jag får dela mitt liv med dig. Att vi har en egen liten familj som är så fylld av kärlek. 

Du är så godhjärtad och omtänksam, du sätter alltid andra före dig själv. Du är den roligaste människan jag känner förutom mig själv och du ger mig och Edith-Lily så mycket kärlek varenda dag. Vi fick det verkligen bäst vi. Jag skulle kunna skriva en bok om min kärlek till dig Per men jag vet att det räcker med att jag tittar på dig för att du ska förstå, hur oerhört tacksam jag är över att jag träffat dig och hur lycklig du gör mig. Ibland har även du dina dåliga sidor precis som alla andra men du ska veta att än hur irriterad jag ibland blir på dig så älskar jag dig varenda sekund av varenda dag.   

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar