söndag 27 april 2014

037. one night out.

Den här mamman har hör och häpna nyss kommit hem från krogen! Haha det är helt sinnes när jag tänker på det. Det är ju två och ett halvt år sedan jag var ut sist. Det var en trevlig men nykter kväll ute med gamla klassen från Alneskolan. 

Jag gick ju inte ut utan anledning förstår ni, det var 10års klassåterträff ikväll! Och det var riktigt trevligt minsann:) 

Kvällen började hemma hos oss med folk från både A och B klassen. Efter att ha pratat lite roliga minnen och tjattrat på ett tag så följdes vi åt ut till brux allihopa. Alla 88or i stan var samlade och det blev både mat och efterrätt. Efter några timmar på brux så ville gänget dra vidare till krogen och då alla utom jag skulle dit så följde jag med jag också. Jag pallade trycket i hela 20minuter innan jag gav upp och for hem, haha.  



Det känns så surrealistiskt att det gått tio år sedan vi gick ut högstadiet och att vi alla har blivit så vuxna. På ett vis så känns det som att det vore igår vi sprang runt i korridorerna på Alne samtidigt som det ändå känns väldigt långt bort. Åhh jag vet inte men det har varit en nostalgisk kväll fylld av skratt och minnen!


Jag är så glad att Carro ville vara så snäll och vara barnvakt till besten Eddan! Det är ju inte så bara då hon redan har två barn själv. Men allting har gått jättebra och jag är så glad att jag fick chansen att följa med ikväll. Nu sitter jag och väntar på att Per och Alex ska ringa för då ska jag skjutsa hem Alex och hämta hem Edith.  
 Det har hursomhelst varit en supertrevlig kväll och det var faktiskt roligt att komma ut en kväll och få klä upp sig och träffa andra vuxna människor utan att ha Edith i närheten. Men nu saknar jag min lilla tös och längtar tills jag får gosa in näsan i hennes nacke igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar