lördag 12 april 2014

032. Date night with myself.

Godkväll darlings:)

Jag har en riktigt myskväll ikväll med.. Mig själv!
Jag skickade iväg Per till Fred och sa att han får vara borta så länge han vill bara han inte är borta i flera veckor, hehe!

Sen så nattade jag Eddan och tog på mig min pyjamas och kröp ner i soffan under täcket med en Ben and Jerrys och startade ett Pretty Little liars maraton på datorn. Fy vad mysigt jag har det alltså:)

Ibland är det bara så skönt att få vara med sig själv och ta det lugnt och stänga av hjärnan så att säga. Och då hinner man sakna varandra med, vilket alltid är en bonus! Speciellt nu då vi varit hemma tillsammans i flera månader. Då kan det verkligen behövas lite andrum ibland. Vi älskar inte varandra mindre för det. Nej nu ska jag mysa ner mig under täcket och starta ett till avsnitt av pll. innan det är dags att gå och sova.  




1 kommentar:

  1. Det tycker jag lät som en väldigt bra kväll. Absolut behöver man få egentid! Kram

    SvaraRadera