fredag 11 april 2014

031. Let the sunshine in.

Hej hej! Idag har vi toppenfint väder ute, man blir ju så lycklig av denna underbara sol, och värmen sedan. Åhh jag blir alldeles salig!

Vi började dagen med en redig frukost och en massa bus i Eddans rum. Efter att vi busat klart med krambjörnarna så blev det en solig promenad längsmed havet och nu ligger Eddan ute i vagnen och vi håller på och fixar för fullt inne. 

När Edith vaknat så blir det lunch och efter det så tänkte vi gå till lekparken och ta en glass i solen:)



 Två bilder ifrån instagram:)

Idag är en sån där riktig njutardag trots alla måsten och problem som måste ordnas. Jag blir sådär extra kär och pirrig då jag ser min fina man idag, jag fick det bäst jag!

Och Edith hon är ju bara lika jävla underbar som vanligt:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar