söndag 6 april 2014

027. please please please.

Den femte maj har jag och Per fått en tid för att träffa läkaren som utförde snittet på mig. Mötet är bokat för att vi ska diskutera planerat kejsarsnitt på nästa barn. Jag har verkligen världens största klump i bröstet över detta. Jag vill inte ha fler barn ifall jag inte får ett planerat kejsarsnitt och läkaren har ju muntligt lovat oss detta mer än en gång så jag hoppas verkligen att doktor Ragnar är en man som håller sina ord. 

Mitt mål  med mötet är att få läkaren att skriva in detta i min förlossningsjournal så att jag har det garanterat för framtiden. Men vi får väl se hur det går. Jag har åtminstone läst på i detta ämne och jag har två psykologer som backar upp mig. + att jag har en man som vill detta precis lika mycket som jag och som inte kommer ta ett nej i första laget. Åhh april kommer att gå så sakta med detta möte hängandes över oss. Men jag får försöka att tänka på annat och ta detta den dagen det blir aktuellt. 

Nu ska jag se film med älsklingen och Erik:) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar