torsdag 20 mars 2014

019.

Godmorgon! Jag har lite bråttom då jag ska på en synundersöknuing klockan tio men jag tänkte bara gå in här lite snabbt och berätta att det går superbra med amningen än så länge! I tre dagar har hon inte ammat något på morgonen eller dagen. Hon har ammat kvällsmålet och ett mål vid tolv. Sedan har hon sovit sig igenom ytterligare två nätter nu. Så det blir alltså tre nätter utan amning! 

Jag trodde aldrig att det skulle gå så bra:) Hoppas nu bara att det går bra att ta bort kvällsmålet så småning om! 


Per är verkligen en stjärna som fixar hela nätterna själv och tar henne på morgonen så att jag får sova. Annars brukar vi turas om och ta morgon eller kväll men nu då jag drömmer så mycket mardrömmar så har han tagit allt. Sen så kan jag ju inte ta Edith på nätterna nu heller eftersom hon blir så arg och vill amma då.

 Nej nu måste jag göra mig klar och kila, vi hörs senare:)





2 kommentarer:

  1. Ni är så fina så man smälter;-)

    SvaraRadera
  2. Vad vacker bild o så söt den lilla tjejen är

    SvaraRadera