tisdag 18 februari 2014

986. Get it while you can.




 Jeans, Stövlar/Loppis  -  Tröja/BikBok  -  Hatt/H&M


Här kommer en dagens från igår. Det har blivit länge mellan gångerna nu men jag tycker ju att det är roligt så jag ska försöka bättra på mig:) 
Att ha på sig vita byxor med småbarn är väl kanske inte att rekommendera, hehe. Jeansen var fulla i blåbärs handavtryck och barnkladd innan dagen var slut men vad gör väl det om hundra år säg. 

Jag har som en ny liten regel nu i två veckor till att börja med att försöka ta på mig olika kläder varje dag eftersom jag har så mycket fina kläder som bara ligger där och väntar. Och nu då jag inte ammar på dagarna längre så finns det ju ingen anledning att gå runt i amningskläder.  Jag ska försöka att fota av en liten dagens också som motivation till att ta på mig olika kläder varje dag! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar