tisdag 18 februari 2014

985.

Hallå! Jag har legat vaken med världens mensvärkar från helvetet inatt och Per har varit vaken med en jätteglad och pigg Edith. När väckarklockan ringde var vi båda helt färdiga. Men efter att ha klivit upp och fått i sig lite frukost och en värktablett så känns allt lite bättre. Och så har vi ju fått se solen idag!! För första gången på väldigt länge. 

Jag är verkligen en solkatt som älskar att ligga i solen och bara vila. Jag mår så himla bra av att ha ljust runt omkring mig. Så att äntligen få ligga i soffan och njuta av solen är ju medicin för kroppen bara det. 

Idag är sista dagen med barnvakt, så nu ska jag passa på att gå till skolan och plugga lite matte och fixa ordning lite här hemma.

Edith på bushumör imorse! Hon har börjat gå ut i hallen och hämta Pers mössor och dra på huvudet. Jag undrar om det är för att hon lärt sig något nytt eller om hon fryser om huvudet:)

1 kommentar: