onsdag 12 februari 2014

974. cravings.

Alltså jag dör snyggdöden! Jag har länge velat ha en soffa i grå sammet och har nu hittat en soffa  som inte är allt för dyr i just grå sammet. Jag har en sådan enorm craving på denna soffa så att jag skulle kunna sälja min högra njure!! Jag blir helt kär då jag tittar på den för att en sekund senare bli jävligt less eftersom jag då kommer på att vi redan har en soffa och isåfall måste sälja den för att ha råd att köpa en ny. Men drömma går ju bra:)

Funderar starkt på att testa lägga ut våran nuvarande soffa på blocket och ifall vi får den såld köpa den andra. Den var inte särskilt dyr och tusen gånger snyggare än den vi nu har. Jag är så fullkomligt trött på soffan vi har nu, framför allt färgen som är alldeles för ljus för småbarn. Eller så kanske man rent utav kan klä om soffan vi redan har i grå sammet? Fast med tanke på att jag aldrig avslutar mina projekt så skulle det säkert sluta upp med att vi skulle få en halvt omklädd soffa här hemma, haha.






Bilder via pinterest. 

Jag har alltid varit svag för sammet och gillar det på både kläder som möbler. Hjärtat slår liksom dubbla slag av materiell lycka då jag tänker på allt med sammet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar