tisdag 11 februari 2014

972.

Hallå, idag är jag sååå trött. Det var verkligen en kamp att kliva upp i morse. Per fick lov att slita av mig täcket och tända taklampan för att få upp mig så att han kunde gå till jobbet.  Hela förmiddagen har jag suttit som i någon dimma av trötthet. För två timmar sedan så gick jag ut med Edith och den friska luften gjorde mig lite piggare åtminstone:)


Nu sover Edith i vagnen ute i trapphuset och jag sitter och försöker hålla mig vaken i soffan. Babymonitorn har slutat fungera så jag kan inte vila eller se på någon serie för då hör jag inte ifall hon börjar gråta. Så jag sitter som mest bara på helspänn och lyssnar efter ljud utifrån. 

Och äntligen hittade jag kameraladdaren som har varit ute på vift i flera dagar. Så nu kan jag börja dela med mig av lite bättre bilder igen!


 Jag får passa på att gosa med min lilla pälsboll medans besten sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar