måndag 10 februari 2014

968.

Godmorgon finaste:) Idag är jag trött. Jag och älsklingen satt uppe och målade tavlor och lyssnade på musik till två inatt. Det är synd att vi båda är som mest kreativa på natten. Jag bestämde mig för att börja möblera om inatt också, och så hann jag aldrig avsluta det så nu sitter jag i en halvt om möblerad lägenhet med noll inspiration kvar. Men det kommer väl tillbaka framåt kvällen! 


Just nu så sover Edith och jag ska städa upp lite här hemma. När Edith vaknat ska vi gå upp till Pers mormor och äta våffellunch och efter det så vet jag inte vad vi ska göra. Nej nu måste jag gå och
äta lite frukost innan magen bryter ihop av hunger. Jag har en drös bananer som väntar på mig i köket:) Jag ville bara skynda mig in och säga godmorgon! 




Byxor/Loppis  -  Sockar, Dregglis, Tröja - Åhlens 

Innan jag hugger in på mina bananer så bjuder på två bilder på Edith från ett tag tillbaka. Hon är så läcker i den där mustachtröjan! vi har den i olika storlekar då hon fått den i present flera gånger:) Och glad för det är jag, den är ju bara så snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar