fredag 24 januari 2014

942. If you're a bird, I'm a bird.

Jag är verkligen så lycklig över att jag får vara en del av en sådan fin familj. Och att jag får chansen att uppleva denna kärlek. Det är inte alltid fantastiskt och en dans på rosa moln att vara en del av en familj, men det är det absolut bästa och det mest äkta jag någonsin kommer att vara med om, det är jag säker på.

Att leva med Per och Edith har gjort mig så mycket mer stark än vad jag någonsin hade blivit på egen hand. Jag är så tacksam över att få vakna bredvid dessa två personer varje dag och jag ville bara berätta det för dem. Edith kan inte läsa detta nu men nån dag så kanske hon gör det. Jag älskar er så mycket!

För 10 år sedan om någon hade sagt till mig att jag skulle vara gift med en så omtänksam och otroligt rolig, ärlig man som jag dessutom har en fantastiskt underbar dotter med hade jag aldrig trott på det. Jag trodde att jag skulle dö ensam på ålderdomens höst. Mitt motto var i många år kärleken är död. Åhh vad fel jag hade. Kärleken är allt. Utan kärlek har vi ju ingenting. Kärleken är min tro i livet numera. Kärleken är den som hjälper mig i både ljusa och mörka tider.

Många dagar är tunga och mörka men ni gör det alltid bättre. Ni är som solsken för min stormiga själ ni två. Jag blir en bättre och gladare människa tack vare er. Och ni får mig att kämpa trots att orken ibland inte finns där. Jag älskar er så mycket! 

 Mina finaste två

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar