tisdag 21 januari 2014

938.



Haha detta är väl inte direkt något modeinlägg men jag vill ju visa upp mina nya byxor! Såhär såg jag ut igår:)

Jeansen fyndade jag för hundra kronor på Gina Tricots rea tillsammans med ett par svarta liknande jeans. De är otroligt sköna och i ett supetstretchigt material. Detta är de första jeansen jag kan ha stängda sedan förlossningen. Inte för att jag inte fått på mig mina jeans, de fick jag ju på mig tre veckor efteråt. Men för att det stramar i snittet när jag har på mig jeans. Nu är ju alla mina gamla jeans av ett stramare material. De går bra att använda om jag lämnar knappen öppen så att det inte blir så tajt över snittet.

Jag kan ha tights och byxor men mina jeans gör det ont av så de kan jag ju inte ha på mig. Det sticker och ilar i snittet när jag har på mig vissa kläder och annars också för den delen. Jag undrar hur länge det ska vara så. Det är ju trots allt tio månader sedan nu:/  

Aja, det var inte det jag skulle skriva om. Jag tänkte bara visa upp dessa godingar!

Två närbilder på hur de ser ut på. Detta är vad jag kallar ett kap!

2 kommentarer:

  1. Jag snittades för 4år sedan och mitt snitt stramar fortfarande. Har börjat att acceptera att det aldrig kommer att bli helt bra, det har väl att göra med att nerverna inte hittat tillbaka till varandra och så kommer det nog att förbi, tråkigt nog.

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt för dig:( Hoppas att det inte blir så för mig, men det finns väl en risk för det då kanske!

    SvaraRadera