söndag 19 januari 2014

933.

Ikväll så testar vi något helt nytt. Vi har lagt Eddan i sitt egna rum för första gången. Vi upplever att hon störs av oss på kvällen och om natten så ikväll tänkte vi pröva med att låta henne sova i sitt lilla rum. 

Halva dagen gick åt till att flytta möbler och få till det i hennes lilla krypin. Men nu står sängen där och Eddan somnade på en gång. Och än sålänge har hon inte vaknat heller! *Peppar peppar ta i trä*
Ifall det här nu fungerar så skulle det vara så skönt. Jag skulle kunna slappna av och sova bättre och Edith skulle nog också göra det. Såklart känns det jobbigt att inte ha henne bredvid mig men jag måste lita på att hon överlever och andas. Hon är ju trots allt tio månader nu. 

Jag får uppdatera imorgon hur det gått med allt! Nej nu ska jag gå och duscha och äta något, godnatt cupcakes:) 


En gammal bild på en sovande liten mysbebis:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar