lördag 11 januari 2014

917.

Jag känner mig sjukt produktiv idag. Jag har hunnit med att ta en rejäl promenad med Eddan i snöyran och jäklar vad jag fick kämpa med vagnen på vissa ställen. Det blir bra extra träning det om vintern är här för att stanna nu det vill säga!

Jag har också hunnit med att fota en massa fina bilder på dottra min. Tog några kort på mig själv också, hehe.  Jag har läst några kapitel i sagan om de två tornen och hunnit städa undan och rensa lite här hemma. 

Sen så har jag hunnit skriva två kapitel till min bok. Alltså den känslan när orden bara kommer ut utan att jag ens knappt hinner tänka efter vad jag skriver den känslan är helt obeskrivlig. Jag känner mig så levande då jag skriver! Jag bara älskar det:)


 Nu ska jag gå och väcka Edith så att hon hinner äta lunch innan vi ska åka på födelsedagsfirande:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar