onsdag 8 januari 2014

913.

Idag så sov jag och Edith till hör och häpna, klockan halvtolv! Och då vaknade vi av att Per ringde annars hade vi garanterat sovit längre. Det är helt sinnessjukt!!

Jag antar att vi var trötta efter natten. Vid halvtvå i natt vaknade Eddan och Per gick runt och bar henne i närmare 40minuter. Hon somnade hela tiden men så fort Per la ner henne i spjälsängen igen så vaknade hon och började gråta så då var det bara att lyfta upp henne igen och börja om. 

Tillslut så fick jag nog och sprang ut i hallen och hämtade en skinnvante till henne. Hon älskar skinnvantar och blir alltid nöjd när hon får hålla i en sån. Per la ner henne i våran säng så att han skulle få sova. Så där låg hon och tittade på mig i mörkret och bara log och petade mig i ansiktet samtidigt som hon mös med vanten i ytterligare en halvtimme. 

Per fick bära henne en gång till under natten och jag fick amma henne två gånger, men det går ju åt rätt håll åtminstonde:)

En väldigt suddig bild, men ändå bättre än ingen bild. Spana in vad stor våran brud har blivit! Hon är inte någon liten bebis längre inte. Hon börjar bli ett riktigt litet barn, man ser det mer och mer för varje dag. Lilla Edith:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar