lördag 4 januari 2014

908.

Jag hittade en rolig lista som jag tänkte dela med mig av för att avrunda 2013 litegrann så här kommer det! 





Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Jag har fött barn. Det är det största jag någonsin gjort.



Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit omtumlande och tufft men samtidigt så vackert och fyllt av glädje. Det har definitivt varit det mest händelserika året någonsin. 

Blev du kär i år?
Sekunden jag fick se våran dotter, den sekunden blev jag om möjligt mer kär i min man än vad jag redan är. Sedan så blev jag ju nerkärad i våran dotter också såklart. (Doooh) 
 




Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Den 6:e mars, dagen då Edith kom till världen. Den 11:e oktober kommer jag heller aldrig glömma. Det var dagen då Edith satte i halsen och slutade andas. 








Vad är din största framgång 2013?
Helt klart min familj och styrkan att kunna ta in och ge så mycket kärlek! För några år sedan hade jag aldrig trott detta om mig.  






Bästa köpet?
Bärsjalen och en ny barnvagn. Vet inte vad vi hade gjort utan dessa. 



Vad spenderade du mest pengar på?
Mediciner och mat. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nu låter jag sådär klyschig igen men Edith Lily Maj gör mig så himla glad varenda dag!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Kumbaya my lord är nog årets mest sjungna låt här hemma. Under Ediths första halvår somnade hon bara om jag eller Per sjöng den låten. Men annars så måste det nog vara american pie med Don Mclean för min del.

Vem har du umgåtts med mest?
Edith.

Har du haft ett förhållande under 2013? 
Ja..

Vart reste du under 2013?
Inga direkt spännande resmål men jag har varit till Båstad och Skåne två gånger, Göteborg två gånger och Norrköping tre gånger. Sen en hel del stopp däremellan:)

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Lite mer lugn och ro i knopp och själ!

Vad gjorde du på din födelsedag?
På morgonen så kom Per och Edith sjungandes in med frukost på sängen till mig. Under dagen så fikade jag massa gott och kollade på prinsessbröllopet med familjen och på kvällen grillade jag med goda vänner! En perfekt födelsedag om ni frågar mig:)
En bild på mig på min födelsedag:)




Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Lite mindre sjukhusbesök kanske.

Vem saknade du?
Alltid Farmor.

De bästa nya människorna du träffade?
EDITH!!!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Våga släppa taget och lev i nuet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar