fredag 3 januari 2014

906.










Mama:  Topp/Cubus  -  Peplumkjol/H&M  -  Wedges/NewYorker

Edith: Klänning/Åhlens  -  Strumpbyxor/H&M


Här kommer ett helt gäng med bilder på hur jag och Eddan såg ut på nyårsafton:) Eddan var lite svår att få med på bild då hon var övertrött och inte ville sitta still. Hal som en ål;)

Edith fick ha en gammal partyblåsa från förut men lika söt för det var hon. Jag körde på en ny topp från cubus som jag rekomenderar till varenda kvinna i stan då den är så smickrande för figuren! Kjolen är i scubatyg och kommer nog bli en favorit till våren. Det blev en enkel outfit detta nyår. Men det passade mig perfekt! 


Nyduschad och med okammat hår och några drag med mascaraborsten var allt jag orkade göra efter att ha legat i magsjuka dagarna innan. Är det något jag vant mig vid sedan graviditeten och efter att Edith kom så är det att vara i princip osminkad till vardag som till fest. 

Skönt att inte känna det där måstet att sminka sig allt man kan lägre men lite tråkigt också då jag tycker att det är så himla roligt med smink. Men då det varken finns ork eller tid så får min fejja duga som den är:)

Jag får sminka mig lite roligare någon annan dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar