fredag 3 januari 2014

905. Happy new year!

Gott nytt år vänner! Jag hoppas att julen och ledigheten har varit snällare emot er än vad den varit emot oss. Här hemma har vi legat i vinterkräksjukan, och en elak sådan också. Därav bristen på uppdateringar.


Men nu är det ett nytt år och vet ni vet det känns så jävla underbart att få lägga 2013 bakom oss.


Det har varit ett tungt år på många sätt och vis. Det har varit många sjukhusbesök och allt för många tårar av sorg och oro. Detta har varit ett väldigt tufft år på många sätt och vis med många svåra prövningar. Inte bara för mig men också för Per och Edith. Men jag tror starkt att man aldrig får mer än vad man klarar av och även dessa motgångar precis som alla andra har vi växt och lärt oss nånting av!

Men det har inte bara varit ett jobbigt år. Det har också varit väldigt vackert år fyllt av så mycket kärlek och glädje. Det var ju för guds skull året våran älskade underbara Edith - Lily kom till oss. Och vilken glädje hon givit oss sedan. Herregud alltså. Att man kunde älska en människa så mycket det är ju helt otroligt!  

Men nog om detta. Nu hoppas jag att oturen vänder för familjen Lindsaga och att 2014 blir vårat år! 





Nej nu måste jag sova för imorgonbitti så ska jag och Edith till BVC för att kolla vart på viktkurvan hon ligger:) 

Jag ville mest bara komma in och önska er alla ett gott nytt år och berätta att vi lever! 



GOTT NYTT ÅR!




 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar