onsdag 18 december 2013

898.

Hey cupcakes, nu har jag blivit sådär dålig på att uppdatera igen. I ärlighetens namn så mår jag inte så bra just nu. Jag är dels förkyld och har legat i feber och sen så mår jag inte så bra psykiskt heller för den delen. Jag har haft mycket svåra och mörka ångestattacker och känner mig så sjukt deprimerad igen utan egentlig anledning. 

Sen så har jag börjat med nya ryggmedicinen som ger mig så sjukt mycket oro och ännu mera ångest. Sen så blir jag så himla yr av tabletterna också. Känns som att jag är dyngfull så fort jag tar dem. Men de tar ju bort lite av värken åtminstone.

Vi har även om jag mått dåligt hunnit med en hel del roligt också. Jag har hunnit julbaka med Camilla och så har Edith varit runt och lussat då det var lucia. Ett besök till stormormor och farmorsmor med lite lussebullar blev det.  


Våran alldeles egna lilla lucia, som bums skulle ha glittret på sniskan sådär:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar