onsdag 11 december 2013

897.

Nu är vi tillbaka från våran resa. Vi har verkligen haft en toppenmysig helg hos farmor och bonusrolf jag och Edith. Det har varit så mysigt att få vara med farmor hela dagarna och bara få rå om varandra. Jag tycker det är så himla skönt att Per har en sådan fin familj och att de verkligen välkomnat mig med öppna armar. 

Jag har ju väldigt svårt för att lita på människor. Men jag känner mig verkligen trygg och stark i min relation till min svärmor. Och så glad över att få vara en del av en så fin släkt, och att då också känna mig som en i familjen och inte bara ingift i familjen. Jag hoppas och tror att Per känner likadant för min familj!:)  



Resan har iallafall gått jättebra både ner till Norrköping och hem från Norrköping. Inga klagomål och inget gnäll. Igår var det nästan nio timmars resetid och Edith var glad och lugn hela tiden. Innan jag skulle åka iväg själv på denna långa resa med Edith så var jag lite orolig. Men det var ju helt i onödan säg! Det var verkligen hur lugnt somhelst detta! Tur det för då törs vi resa fler gånger tillsammans, hehe.

Hon satt och vinkade och sa tack tack till alla runt omkring sig på tåget, hon lyckas då charmera de allra flesta våran Edith!


Lilla rumpestumpan tränar också på att gå för fulla muggar. Till jul så går hon nog lite grann tror jag allt. Det har gått himla fort nu!

Edith på tåget igår:) Jag tror att hon stod och tittade ut i allafall hälften av tiden på tåget och bara var helnöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar