onsdag 4 december 2013

894.

Hallå, igår var jag till läkaren med min rygg igen. Och där var det så mycket information så att jag inte ens orkar tänka på det just nu. Det kan vi ta i ett senare inlägg. 


Iallafall så har Edith börjat gåträna på riktigt nu. Hon kan stå helt själv utan att hålla i något och kan också sätta sig ner utan att hålla i något, väldigt vingligt men ändå.
Sen så går hon upp till fyra steg innan hon faller. Och gud så glad hon är när hon gör det. Denna bruden vill verkligen gå alltså!:) 

Jag hoppas att hon lärt sig att gå till sin namngivelse eftersom det inte finns någon chans i världen att hon kommer att kunna krypa i den prinsessbakelse till klänning som jag köpt till henne, hehe!


Sen så säger hon där(dä) hela tiden. Vart är lampan, där, vart är klockan, där, vart är mamma, där och osv. Där där där där hela tiden.  Och tack. När vi ger henne något eller när hon ger oss något så säger hon tack (dack). 


Om två dagar blir ju våran lillstrumpa hela nio månader. Det är helt otroligt. Jag kan inte förstå det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar