torsdag 28 november 2013

893.

Hallå mitt i natten, ikväll har jag hängt med Anna och Maria och bara fikat och surrat en massa. Så skönt att få komma hemifrån en liten stund på egen hand! Men det är bra mysigt att få komma hem igen och snusa på min lilla trollunge också:)




Ialla fall så var vi ju på babysimmet igår och då tog Per några bilder som jag tänkte att jag kunde dela med mig av. 










Äntligen börjar Edith tycka att det är roligt att bada. Tidigare så har hon som bara varit rädd för att dyka igen och blivit stel som en pinne i vattnet. Men igår verkade hon har glömt bort att hon har varit rädd för hon simmade och plaskade och sparkade och pratade på. Så kul att se att hon gillar det nu!


Det blir ju så mycket roligare att gå på babysim när hon tycker att det är mysigt. Annars känns det ju bara jobbigt liksom.


Nej nu måste jag verkligen sova, jag har ju matteprov i morgonbitti:/

1 kommentar:

  1. Hon ser verkligen ut att må gott i vattnet sötnosen där.
    O badankan hon fick av mig va med också de va ju mysigt.
    Kram till er

    SvaraRadera