måndag 4 november 2013

875.

Jag är så sjukt trött efter att ha legat i migrän hela natten och sedan lekt med Edith hela dagen att jag tror att jag trillar av pinnen snart. Men jag orkar inte gå och sova heller.  Sen att jag är så orolig att jag får magsår det är ju en annan sak. Men sånt är livet ibland.

Funderar på att se en film eller packa inför våran kommande resa på onsdag. Vi får se. 





Här är lite av det senaste Edith haft på sig. Innan hon kom så sa jag att alla kläder skulle gå i beige, vitt och ljusrosa. Vilket jag fortfarande gillar, det är bara det att hon passar så mycket bättre i färg. Hon är verkligen en livlig tjej och passar i regnbågens alla färger. Men lite rosa om dagen försöker vi iallafall klämma in! 

Rosa och leopard är favoriterna hos mamma så det blir det var och varannan dag, men vad gör väl det då Eddan är så fin i det så:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar