onsdag 11 september 2013

867.

Godkväll, vi ska strax gå och sova men först tänkte jag bara kasta in ett snabbt inlägg. 

Imorrn ska vi till Umeå och kolla Eddans höfter och se så att allt ser bra ut. Jag är lite orolig att det ska vara något fel på hennes höft eftersom Edith var tvungen att avbryta behandligen då hon var allergisk mot latexet i skenan. Edith hade alltså skenan tre veckor mindre än vad hon skulle ha den + att hon fick på sig den två veckor efter födsel vilket är sent att få en skena. 

Sen att jag låg i skena alldeles för kort tid när jag var liten, vilket gjort att jag fått värk och problem i höft, det gör ju inte det hela mindre lugnande. Men men, vi får väl hoppas att läkare och medicinsk utrustning gått framåt med utvecklingen under åren. Men jag hoppas och tror att allt kommer gå vägen, hon verkar ju inte ha ont eller så. 


Det jobbigaste med hela morgondagen kommer bli bilresan till umeå eftersom att Eddan hatar att åka bil. 

Babydaddy Per och Mama J tänkte efter sjukhusbesöket passa på att gå på en superbra loppis när vi liks är i Umeå, om våran lilla tös går med på det efter en dag på sjukan:)

Edith-Lily i skenan när hon var bara tre veckor gammal. Här hade hon fortfarande kvar allt sitt hår också, gullunge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar