tisdag 20 augusti 2013

857.

Hey! Idag så vaknade vi vid tio totalt utmattade efter en hård natt. Edith har varit så fruktansvärt mammig och gnällig och orolig de senaste nätterna. Hon kan bara sova om hon får sova alldeles intill mig och så fort jag vänder på mig så gnäller hon. När jag somnar vänder jag på mig utan att tänka på det och då börjar hon gråta på två röda.

Och sådär håller det på varvat med att ligga och snutta på mig. Och att sova bredvid pappa det går absolut inte för sig, mamma är den som gäller.  Hon är inte vaken överdrivet mycket men hon ska vara supernära hela tiden och så snuttar hon i sömnen. Och om hon inte får ligga i kloss med mig och snutta på bröstet så vaknar hon. Det blir ganska stressigt för mig och det gör att jag får svårt att slappna av och sova.

Jag är så trött att jag knappt vet vart jag ska he mig. Jag blir nästan så att jag oroar mig över att gå och sova bara för att jag vet att jag ändå inte kommer att få sova. Det enda positiva med denna situation är att Edith är så himla mysig att ligga och snusa på. Och hennes suckar och andetag i sömnen är så söta så att jag dör. Älskade unge! 



Jag är så himla kär i denna unge så att jag knappt kan förstå det själv. Hon är så himla underbar som person och jag kan ligga och bara titta på henne i flera timmar. Hon är verkligen den bästa jag vet. Jag älskar denna lilla tös så att jag nästan blir galen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar